Tuesday 18 December 2012

Sesedap Lexus.

Assalamualaikum . . .

tadi tengah aku busy dok usha TL dan ask fm , ada sorang toyol mana entah masuk bilik siap baring lagi kat katil aku . kurang asam keping punya budak , dah lah salam tak bagi , pastu tersengih - sengih pula baring kat atas katil aku . malas nak melayan , aku teruskan usha TL sambil balas whatsapp .

adam : abang kau okay ke ? 
sapik : aku okay je . asal kau tetiba tanya ni ?

*pelik sangat sebab biasanya adam selalu panggil aku sapik je*

adam : tak boleh ke kalau adam tanya ? 
sapik : bukan tak boleh . tapi pelik , kau nak apa ? nak duit lagi untuk reload ? ke kau gaduh dengan abah ?
adam : ishhh ! manade lah . adam nak bagi ni *hulur something*

tettt ! budak ni aku tikam juga pergi sg klang kang . suka buat suspen kalah sinetron indon  -,-
entah apa motif dia bagi benda tu . dengan muka tak ambil kisah , aku turn on lagu justin bieber sambil angguk kepala dengar lagu tu .

adam : sebenarnya , adam nak ucap terima kasih untuk hari tu . kalau tak sebab adam , abang takkan masuk hospital sebab luka . itu jelah yang adam nak bagitau . abang rehatlah . luka tu tak sembuh lagi kan . assalamualaikum . . .
sapik : @$%$#&

tett ! dia blah macam tu je . tak sempat aku nak jawab salam . mesti dia takut aku marah lah tu . wkwkwkwk . nak tahu tak apa adam bagi ? scroll bawah . . .

tadaaaa ! surprise -,-

haaa . itu lah adam bagi . dia ni tak boleh nak kreatif lagi ke ? lepas adam keluar dari bilik , aku ambik hp bawah bantal . *text adam*

"thank you , lil brother . you've made my night . abang sapik sayang kau"

nota kaki : sometimes , tak perlu bagi cadbury , bunga , teddy bear untuk lembutkan hati orang , yang penting siapa yang bagi tu dan niat dia ikhlas .